Tuesday, December 22, 2009

Give Away!


The problem with shopping for other people, is that you inevitably end up finding things that you want as well (and no, contrary to the cute sign posted above the register, your husband didn't call, and he most certainly didn't tell you to buy whatever you want). So, as a reward for your remarkable willpower, I've decided that it's time for a give away!!

You have 3 choices
of "Writing on the Wall" vinyl lettering. The quotes are in black with matte beige words behind them. The first one is 14"x3", the other two are 24"x3".
{I tried to match the fonts, but they are a little different}
.

Leave a comment (even if it doesn't say anything..I understand not knowing what to say). If you post about it on your blog, that is worth TWO entries. So, if you write a comment and make a post on your blog, then that counts as 3 entries.
The winner will be announced December 26th. Good luck, and keep up the good work Santa...er I mean ladies!

11 comments:

  1. I to have the same problem with always finding something to buy for myself, when I should be looking for others. KInda like the BIG KICK I bought the other day at Michael's Craft store (with a coupon of course) NOW I just have to break the news to my hubby!
    I would LOVE to make the paper flowers with you. LOL< BETH

    ReplyDelete
  2. I am glad I am not the only one who finds it hard to shop for someone else and find that everything in my cart is really for me. Then I lement the fact that I spend so much on others but really it was for me and they get whatever I could part with...Just kidding I hate shopping because I do want everything for me. My solution? Don't go shopping! Some may find this difficult. Alas, Merry Christmas!

    ReplyDelete
  3. Ruth--I think your craft blog is fabulous! I personally feel you should go buy the shirt, tank, and shoes! I saw a great gray skirt at Romy's and it would go nicely with this outfit! You can go make these wonderful purchases while I babysit your kiddos (tomorrow)! Merry Christmas!

    ReplyDelete
  4. So cute! You are so crafty and talented Ruth! I hope you have a very, merry Christmas!

    ReplyDelete
  5. Ok...so can I buy these from you if I don't get the giveaway? Seriously, there are just some things that I would rather pay for then learn how to make myself...you are amazing and don't you forget it!!!!

    But...I wanna win!

    ReplyDelete
  6. You are awesome for doing these giveaways! Pick me, Pick me! Hope you guys have a merry Christmas!

    ReplyDelete
  7. You are so talented. I love the first one!

    ReplyDelete
  8. Wonderful!!! I wanna win!!! I love them all. Oh and since we are on the topic of FREE stuff when are you going to come get that chair? Its yours for the taking! Of course you have to take my picture on it first. I mean really, thats why I got the dang thing. Okay so maybe its NOT free, we'll exchange a photo of me on the chair ( a sexy picture of course! NOT a sexy position, i just wanna clear that up. ...hahahah) for the green, do what you will with it, chair!

    ReplyDelete
  9. P.s. I posted it on my blog!.............................So does this count as a 4th point for me?! hahaha.

    ReplyDelete